23 Haziran 2012 Cumartesi

Çilek Kokuyor

Artık son aylara geldiğimde iyice kendimi hantal hissediyorum, ağır hareketler, kocaman bir gövdeJ Aslında çok fazla kilo almadım, daha doğrusu hamilelik öncesi zayıf olduğum için çok fazla kilo almamış görünüyorum. Hamileliğim Ağustos-Nisan aralığında olduğundan, tam karnım kendini hafiften belli etmeye başladığında kalın giysiler, kabanlar giyme dönemi de başladı. Bu yüzden ben söylemedikçe hamile olduğum anlaşılmadı. Daha önce bu konuda ne kadar ketum olduğumdan, hamileliğimi çok fazla kişiyle paylaşmadığımdan bahsetmiştim. İnsanlar kendileri fark edip sorduğunda, kaç haftalık hamile olduğumu söyleyince şok oluyorlardı, bu da benim acayip hoşuma gidiyordu. Tabii hamileliğimin son döneme kadar çok fark edilmemesinin olumsuz tarafları da yok değil.  Bir kere metrobüs, minibüs gibi toplu taşıma araçlarında hiçbir zaman hamile muamelesi görmedim. Ayrıca çevremde yapılan yiyecek içecek muhabbetlerine de mütemadiyen maruz kaldım…
Yiyecek demişken; İzmir’de evdeyim, her yer inanılmaz güzel çilek kokuyor, o sıra eşimi görüyorum, bu koku nereden geliyor diyorum, bir şey demeden arkama doğru işaret ediyor, dönüp bakıyorum, odanın yarısı yerden tavana kadar çilekle dolu. Meğer eşim kamyonla odanın içine çilek yığmış. Çok sevinip yemeye dalıyorum, kokulu kokulu çilekleri yiyorum… derken uyandım… Bu da sanırım benim ilk ve tek aşermemJ Sabah uyanınca günaydından sonra hemen bunu anlattım eşime. Kış günü hiç umudum ve beklentim yokken, eşim sürpriz yapıp İstinye Parktaki manavdan çilek alıp getirdi. Bebişimle afiyetle yedikJJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...